Meditáció, jelenlét gyakorlatok, légzés

Meditáció, jelenlét gyakorlatok, légzés

A meditáció nem egy különleges dolog, viszont az állapot, amelyet átélünk általa igen nagy kincs. Ez maga a békesség, melyet olyan sokan keresnek. Keressük kint, keressük másnál, keressük meg volt e egyáltalán? Miközben mindvégig ott szunnyad bennünk.

Ezeken a foglalkozásokon a meditációs állapot előkészíttésével kezdünk rávezető gyakorlatokkal, foglalkozunk az elengedéssel, koncentrációval és elfogadással, a tudatos jelenléttel, finomgyakorlatokkal és a test megerősitésével, az energiapályák tisztításával.

  • idegrendszert hangoló gyakorlatok
  • a test felkészitése az ülésre (tartásjavitás, csipőnyitás)
  • a tudat felkészitése (légzés, koncentrációt fejleszető gyakorlatok)
  • stresszoldás (relaxáció, légzés, testgyakorlatok)
  • megkülönböztető gyakorlatok


A meditációs gyakorlatokat fokozatosan vezetjük be, igy megfigyelheted melyik számodra a leginkább működőképes.

Az önmagunkban rejlő csendesség tapasztalása olyan belső támaszt ad, amely segít megérteni a külvilágot, megérteni és megismerni benne saját magadat. Megtanít felismerni és leveteni mindazt a külső és belső kényszert-alkalmazkodást, amely szinte már rutinná vált a mindennapokban. Elvezet egy olyan belső forráshoz, amely lényed kiapadhatatlan valós kincse.